20 December

Idag så var det lite halv mulet ute så vi bestämde oss för att åka in till Rayong och shoppa. Så nu har
vi varit på Lamtong och shoppat hela dagen, jag är ganska trött i benen kan jag säga, jag fick med mig
hem lite smått och gott, mindre än väntat, också blev det även lite julklappshandling på samma gång.
Men nu ska jag väl göra mig lite i ordning och sen så ska vi gå ner och äta på Poo & Pelles och sedan gå på en liten marknad som dom har här i Ban Phe för tillfället.

Hoppas ni har det toppen i snön, jag slänger in lite bilder som jag knäppt under dagen.

 


Kommentarer
Postat av: Barbro

Bloggar inte mamma något i år?

Hur är det med Ellen?

Farmor

2011-12-20 @ 15:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0