18 December

Igår kväll kom vi fram till Ban Phe efter några timmars väntan på flygplatsen.
Som sagt så kom min väska inte fram, så vi fick åka utan den och jag hoppas ju innerligt att
väskan kommer hit om nån dag eller så.
Första dagen blev ju inte som väntat eftersom jag och mamma lära åka in till Rayong och handla
nya grejer eftersom jag inte har en pinal. Och dom andra spenderade dagen vid poolen.
Nu är klockan tio i åtta här och vi ska snart gå och äta, jag bloggar nog mer imorgon.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: barbro

Vad skönt att ni har kommit fram, hoppas att väskan kommer till rätta.

Farmor mormor

2011-12-18 @ 18:25:25
Postat av: Anonym

2011-12-18 @ 18:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0